אז....איך בעצם מזמינים מוצרים ?

ניתן להשיג את כל המוצרים שלנו בחנות, סלמה 29 תל אביב. במידה ואתם לא מעונינים להגיע לחנות, האפשרות הפשוטה ביותר היא דרך האתר שלנו. אתם מוסיפים את המוצרים שאתם מעוניינים בהם לסל הקניות, בוחרים את שיטת המשלוח המועדפת עליכם ומזינים את פרטי המשלוח.

ניתן לשלם במספר דרכים :

  1. תשלום בכרטיס אשראי באתר. הסליקה מתבצעת בדף מאובטח של טרנזילה שעומד בתקן PCI DSS
  2. אנחנו מתקשרים אליכם לתשלום בכרטיס אשראי. (אפשר גם כמובן להתקשר אלינו בסיום התהליך)
  3.  במידה ובחרתם באיסוף עצמי, ניתן לשלם באשראי ובמזומן במקום.

ברגע שהתשלום מאושר, נארוז את ההזמנה שלכם ונדאג שהיא תשלח הכי מהר שאפשר. כמובן שתקבלו עדכון על כך במייל.

מעבר לכך, תמיד תוכלו להתקשר אלינו ולהזמין טלפונית.

איזה אמצעי תשלום אתם מקבלים ?

  1. כרטיסי אשראי ישירות באתר, טלפונית או בחנות – ויזה, ישראכרט, מסטרקארד, דיינרס.
  2. העברה בנקאית
  3. מזומן, באיסוף עצמי.
  4. תשלום גוביינא - במשלוח בדואר רשום, בתוספת של 20 ש"ח לעלות המשלח הרגילה.

מהן עלויות המשלוח ?


1. דואר רשום : (מגיע לסניף הדואר הקרוב)

זמן משלוח : בין 2-5 ימי עסקים.

12-15 ש"ח - למוצרים קטנים כמו מיתרים, כבלים, שנאים וכו'.
העלות נקבעת ללא קשר לכמות. כלומר, בין אם תזמינו סט מיתרים אחד או עשרה, עלות המשלוח תשאר 12 ש"ח.

20 ש"ח - לחבילות מעט גדולות יותר, כמו אפקטים או כרטיסי קול. שוב, ללא קשר לכמות המוצרים.

2. משלוח אקספרס : (עד הדלת)

זמן משלוח : 1-3 ימי עסקים.


בין 37 ל 48 ש"ח. בהתאם לגודל\משקל החבילה.

3. משלוח מהיר מהיום להיום בתל אביב ואיזור המרכז.
צרו איתנו קשר טלפוני על מנת לקבל מחיר מדויק לאפשרות זו (תלוי בכתובת המשלוח וגודל החבילה)

 

ניתן לראות את עלויות המשלוח המדויקות של ההזמנה שלכם בעגלת הקניות, לאחר שהכנסתם את כל המוצרים.

כל האפשרויות מבוטחות ומגיעות עם אפשרות מעקב.

האם כל המוצרים שמופיעים באתר זמינים במלאי ?

אנחנו משתדלים לעדכן את האתר בצורה שוטפת. בדף מוצר שאזל נשתדל שתופיע על כך הודעה. בכל מקרה, אנחנו לא מחייבים על מוצר שאין לנו במלאי ומוכן למשלוח מיידי. רק בהזמנות מיוחדות, בהן אנחנו מבהירים זאת ללקוח מראש כמובן.

תוך כמה זמן תישלח ההזמנה שלי ?

אנו עושים את מירב המאמצים לשלוח את ההזמנות בהקדם האפשרי. בכל מקרה, אנחנו מתחייבים לשלוח את ההזמנות תוך 3 ימי עסקים, למרות שבדרך כלל זה קורה ביום לאחר החיוב.זמן ההגעה ללקוח בדואר רשום הוא לרוב בן 3 ל-6 ימי עסקים.

שימו לב, אנו לא מחייבים לקוח על מוצר שלא נמצא במלאי וזמין למשלוח מיידי, אלא במקרים מיוחדים בהם הלקוח עשה הזמנה מיוחדת וכך נקבע מראש.

האם ניתן להחזיר אפקטים לאחר הקניה ?

אנו מציעים את אפשרות ההחזרה הגמישה שלנו על כל האפקטים שבחנות*, שמאפשרת לכם לבחון את האפקט על הציוד שלכם ובזמן שלכם, כדי שתוכלו להחליט האם האפקט עונה על הדרישות שלכם וכדי להיות בטוחים שאתם מרוצים מהרכישה. במידה ותחליטו להחזיר אותו, תוכלו לקבל החזר כספי מלא או להחליפו במוצר אחר, לבחירתכם. (לא כולל את דמי המשלוח, במידה ושולמו)

ניתן להחזיר אפקטים עד 14 ימים לאחר יום הקניה (או יום הקבלה במידה ורכשתם במשלוח)

ההחזרה תתאפשר בתנאי שהפדאל נותר ללא שריטות, סימנים או נזקים ומגיע עם האריזה והניירת המקורית. אנא הימנעו מהדבקת ולקרו על הפדאלים במידה ואתם לא בטוחים שהוא נשאר אצלכם.

* לא חל על אפקטים יד שניה.

אפשרות ההחזרה קיימת גם לאפקטים שנרכשו בחנות.

האם יש אחריות על אפקטים יד שניה ?

לצערנו, אין באפשרותנו לספק אחריות לאפקטים המשומשים שנמכרים אצלנו בחנות.
כל האפקטים עוברים בדיקת תקינות כאשר הם מגיעים אלינו.
ניתן לבדוק כל אפקט משומש בחנות כמובן לפני הקניה ולוודא שהוא פועל לשביעות רצונכם.

במקרה של משלוח - אנו מתחייבים שהפדאל יגיע תקין ללקוח. באחריות הלקוח לבדוק את תקינות הפדאל כאשר הוא מקבל אותו ולהודיע לנו במקרה של תקלה.

האם אתם מבצעים טרייד אין ?

נכון לכתיבת שורות אלו, אנחנו מציעים טרייד אין על אפקטים בלבד.
תוכלו לתת לנו אפקטים משומשים שלכם ולקבל עבורם זיכוי לקניה של אפקטים חדשים בחנות.
אנחנו לא קונים אפקטים משומשים במזומן.

צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעה לגובה הזיכוי עבור האפקטים שלכם.

 

יש לכם עוד שאלות ?

צרו קשר ונשמח לעזור !

ניוזלטר
הצטרפו לרשימת התפוצה הלא כל כך מציקה שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחדש במיתר השישי.
שלח עכשיו!